21 Şubat 2013 Perşembe

Marchesa Resort 2013 Kreasyonu

Marchesa Resort 2013 kreasyonu çok canlı renklerle bizleri karşılamış. Bu güzelliklerle sizleri başbaşa bırakıyorum. :)
marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

marchesa resort 2013

kırmızı elbise

13 yorum:

  1. merhaba canım sana danışmam gereken birşeyler var..stilistlik kursunu nerden aldın..bende başlıcam da bilgisayarda yaptığın çizimler çok güzel programın adını söyleyebilir misin?corel falan kullanıyor musun ? birde eğitimin ne kdar sürmüştü ve kaça almıştın..sadece bilgisayarlı mıydı yoksa elde de öğrettiler mi ? bu kadar :) cevabını beklicem canım benim için çok önemli..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. öncelikle çizimlerimi begendiğin için teşekkür ederim.. Soruna gelince çizimlerimi Adobe Photoshop da yapıyorum ama ne sitilistliğin nede Photoshopun özel bi eğitimini almadım yaptıgım işim gereği arasıra desenlerimi düzenlemek için lazım oluyor az cok kullana kullana stilistik olayıda benim merak hobim diyebiliriz, cok da iyi bildiğim söylenemez zaten. Asıl eşim Photoshop da baskı desenleri hazılrıyor henüz bana ders vermeye vaktimiz olmasada '' bunu nasıl yapıyordun?'' diye ona sordugum oluyor tabi. Sonrası kurcala dene yanıl yöntemi diyebilirim.. :) Başka bi sorun olursa elimden geldiğince yardımcı olurum.. Eger bi kursa falanda gitmek istersen cok iyi bi kurs olmalı ayrıca bana kalırsa birebir ders alacagın bi yer olursa daha iyi olur.. Bizim ofise kurs bitirmiş onca parayı kursa dökmüş ama hiçbişey öğrenemeden, yaptıgı işlemin nedenini yada sonucunu bilmeden ders almış cok eleman geliyor ordan biliyorum. Bu sebeple birebir dersi tercih etmeni tavsiye ediyorum.. :) Umarım yaralı olmuşumdur.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birebir ders alma imkanım yok o yüzden uzaktan eğitim olucak..birde işin neydi desen desinatörlüğü falan mı..stilist çizimlerin sana getirisi oluyor mu mesala satabiliyor musun?birde çalabiliyorlarmış ondan noterde üstüne almak gerekiyormuş doğru mu..

      Sil
    2. O zaman iş sana düşüyor cok fazla kurcalayacaksın deneyip göreceksin zaten en iyi tecrübe deneyip görmek.. :) Ben nakış desinatörüyüm Aynı zamanda cocuk model ve desen tasarlıyorum kendi ofisimde eşimle birlikte. Büyük stil çizimlerimi satmıyorum kâr amaçlı düşünmedim. Çalınabilirmi evet ama bu konuda ne yapacagımı düşünmedim.. belki bigün kendi butiğim için tasarlarım kimbilir.. :)

      Sil
    3. anladım ayıptır söylemesi ne kadar getirisi oluyor..ben bu kursu aldıktan sonra çalışmayı düşünüyorum..belki dediğin gibi olur neden olmasın azim herşeye yeter..

      Sil
    4. Ben bu çizimleri profosyonel anlamda yapmıyorum bu benim işim değil, satmadıgımı söylemiştim o sebeple bunların bana bi getirisi yok benimki hobi.. Ben çocuk ve bebe sektörüne yönelik çalışmalar yapıyorum.. Bunun getiriside piyasana göre değişir..

      Sil
  3. yok siz sorumu yanlış anladığız çocukda bi getirisi oluyor mu demek istemiştim..

    YanıtlaSil
  4. Ben bursadayım bebe sektörünün yogunlukta oldugu bi yerdeyim siz İstanbuldaydınız ve orası bu konuda daha iyi kazançlar getiriyo bildiğim kadarıyla dediğim gibi müşteri portföyünüze baglı olarak kazanç değişir ama ilk etapda sektör tecrübeniz olmadıgı için biraz zorlanırsınız kazanma aşamasında daha sonrasında çevre ve devamındaki tecrübeyle çok iyi paralarda kazanabilirsiniz.. Umarım yardımcı olabilmişimdir.. :)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim oldunuz tabi..

    YanıtlaSil
  6. canım kuzum güzel yorumun için teşekkür ederim öperimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.. Tekrar nice mutlu yıllara inşallah.. :)

      Sil