12 Aralık 2012 Çarşamba

NOT..

Merhabalar..
Fazla vaktim yok hemen bişey söyleyip kaçacagım.. Bugün doğum günümünde olması dolayısıyla yakında benimde bi takipçime hediye vereceğimi şimdiden söylemek istedim.. Aslında bu hediye işini tamda bugün yapmak istiyordum ama işlerimin yogunlukta olması dolayısıyla ertelendi ama hberini vereyim.. Hediyeleri henüz belirmedim ama el yapımı olacakları belli ve aklımda bi kaç fikir var.. Hediye işini hazırladıgımda çekilişimi başlatacagım inşallah. O güne kadar buralarda takılın..
Şimdilik herkeze hayırlı akşamlar.. Ben kaçar oğluşum bekler.. :))

5 yorum:

  1. Bloğuna bayıldım. Ben de seni çekilişime davet etmek isterim. Çok şık bir çanta hediye ediyorum.. Katılırsan çok sevinirim

    http://www.gecekiyafeti.com/2012/12/yeni-yilin-ilk-hediyesi-bizden.html

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumu begenmenize sevindim, Herzaman beklerim.. Bu güzel davetiniz içinde teşekkürlerimi sunarım..

      Sil
  2. Welcome to my blog. Thank you. Made me very happy. Come again .. :))

    YanıtlaSil
  3. blogunu yeni kesfettim ve takipcin oldum :)

    sevgiler
    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin cok teşekkür ederim ben zaten senin takipçindim geldiğine cok sevindim.. :)

      Sil