21 Eylül 2012 Cuma

H&M Yeni Sezon

H&M Anna Dello Russa Aksesuar koleksiyonu..


aksesuar

aksesuar

hm elbise

hm



kadın



tepsi çeşitleri


kolye resimleri
Ünlü moda direktörü Anna Dello Russo’nun H&M için hazırlamış olduğu kolleksiyonun görüntülerinden bazıları. Ürünler 4 Ekim 2012 tarihinde yaklaşık 140 mağazada satışa sunulacakmış.. Hayırlı uğurlu olsun diyelim. Bir çok sıra dışı çeşit var, aksesuar tasarımının sınırlarını zorluyor diyebilirim.:) Ben en çok bileklikleri ve kolyeleri begendim..
Mutlu Günler ( Gülümse)

2 yorum:

  1. blog dunyasina hosgeldin:) ben koleksiyonda valizlerin rengine bayildim en cok:) blogunu takibe aliyorum keyifle bende beklerim bloguma sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim hoşbuldum.. Sende bloğuma hoşgeldin.. Hemen geliyorum misafirliğine..):)

    YanıtlaSil